Muzica

07apr.10

Muzica, ei da, este ,probabil, lucrul pe care il ador cel mai mult. Ascult muzica de la Mozart ( BTW stiati ca sunt nascut in aceeasi zi cu el?:P 27 ianuarie ) pana la trupe moderne precum Nickelback. In general prefer rock-ul cu toate subdiviziunile sale mai mult sau mai putin asemanatoare: rock’n’roll,soft rock,hard rock,metal plus blues,country si folk. Ascult totusi si Hip Hop insa mai moderat, iar in ultima vreme in sufletul meu (ca sa folosesc si un frumos cliseu) a intrat si Bitza (nu va ganditi la altele).Bitza mi se pare un artist care chiar transmite ceva prin melodiile sale, care stie ce spune atunci cand vorbeste si care este cam sub-apreciat la ora actuala.

Un alt artist pe care il respect enorm este Johnny Cash, omul in negru. Cu toate ca a avut anumite probleme il apreciez foarte tare pentru felul in care a reusit sa revina si sa faca lucrurile asa cum trebuie (BTW vedeti filmul „walk the line” cu Joaquin Phoenix, desi il stiu bine pe Johnny mi-a fost greu sa imi dau seama ca Joaquin nu e chiar dl Cash.)

Captura din filmul Walk the Line

Care sunt artistii vostri preferati si de ce?



4 Responses to “Muzica”

  1. 1 vasi

    Deci…In primul rand felicitari pentru blog.La cat mai multe postari noi si la cat mai multi vizitatori!
    Artistul meu preferat Akon.Imi place cum canta, deoarece tot timpul pastreaza o limita intre rap si un limbaj cat de cat civilizat

  2. 3 dobre

    sa zic intai despre Akon…are voce si..melodiile lui se pot asculta..adica..nu cred ca deranjeaza pe cineva..sa il auda pe akon…cand sta intr-un bar la o cafea..nu?
    acum despre mine…eu ascult tot felul de muzica…la fel ca si tine..dar prefer hip-hop-ul.Imi plac melodiile mai underground asa..acum ceva vreme ascultam Spike Guess who…de exemplu..dar acum..au dat-o si ei pe din astea mai comerciale..nu ii condamn..pana la urma..toata lumea are nevoie de bani..nu puteau sa dea drumu` la muzica pe net in continuare…ei de unde castigau?..Desi au devenit mai comerciali..melodiile au totusi un mesaj…dar din pacate..majoritatea celor care stau cu geamurile deschise la masina si…asculta guess who..si in playlist il mai au pe Salam..nu-l inteleg..asculta melodia de dragu` de a o asculta..ca vezi doamne..e in top la kiss tv

  3. 4 dobre

    si-am uitat sa spun ca bitza e genial b-)


Lasă un comentariu